SPECS: tmpwatch.spec - trigger with banner

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 1 Lis 2004, 21:17:34 CET

On Mon, 1 Nov 2004, Jakub Bogusz wrote:
> bannery ssą

Ja osobiście nie mam nic przeciwko bannerom jednorazowym, które są ważne.
Po hałasie na liście wnioskuję, że ten akurat ma znaczenie

Fakt, można sprawdzać czy jest amavis.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost