php-pear-DB

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pon, 1 Lis 2004, 21:54:37 CET

On Mon, Nov 01, 2004 at 09:46:54PM +0100, Lukasz Marciniak wrote:
> Nie wiem czy tak powinno być, ale wydaje mi się że przydałoby się R:
> php-pear-PEAR w php-pear-DB skoro pierwsza linia to "require_once
> 'PEAR.php';".
> Dodatkowe zamieszanie wprowadza php-pear, który ma tylko katalogi, a ja
> przez trzy godziny myślałem że mam PEAR.php :-(

Bleeee... cały problem rozbija się o skrypty do generowania zależności,
które na chwilę obecną nie działają [1]. Zdaję sobię z tego sprawę, i
jeśli ktoś (tm) mi z nimi nie pomoże, trzeba będzie cofnąć się do
skryptów, które mieliśmy w Ra, a które nie zawsze działały (te, w
założeniu, miały działać).

Tak czy siak przed wydaniem Ac PEARy trzeba będzie przebudować. A
wcześniej rpma, z działającą wersją skryptów - nieważne których.

[1] cvs::PLD-doc/PLD_2.0_TODO - na samiuteńkim dole.