php-pear-DB

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 1 Lis 2004, 23:13:30 CET

On Mon, Nov 01, 2004 at 09:54:37PM +0100, Adam Gołębiowski wrote:

> Bleeee... cały problem rozbija się o skrypty do generowania zależności,
> które na chwilę obecną nie działają [1]. Zdaję sobię z tego sprawę, i
> jeśli ktoś (tm) mi z nimi nie pomoże, trzeba będzie cofnąć się do
> skryptów, które mieliśmy w Ra, a które nie zawsze działały (te, w
> założeniu, miały działać).
tak sobie wlasnie ogladam skrypty rpmowe z roznych dystrybucji i
przygladal sie ktos:
http://rpmseek.com/rpm-pl/rpm-build-python.html?hl=com&cs=rpm-build-python:PN:0:0:0:0

to nie jest to czego brakuje?
(dodam ze ja tego nie ruszam - python to dla mnie czarna magia wiec nie
chce nic popsuc ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała