SPECS: tmpwatch.spec - rel 9 - expanded pl description - default c...

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 2 Lis 2004, 09:46:01 CET

On wtorek 02 listopad 2004 01:21, Tomasz Pala wrote:

> Toż nawet domyślny mkfs zostawia 5% dla roota. Nie słyszałeś nigdy o
> tym? Powiesz jeszcze, że nigdy tego parametru nie zmieniałeś? Oj,
> wyśmienitych adminów mamy...

Z tego co pamiętam amavis działa z roota.

[root w rudy virusmails]# ls -l virus-20040501-163031-30760-10
-rw-r-----    1 root     mksd        35450 2004-05-01
virus-20040501-163031-30760-10

O. Rzeczywiście. Chyba, że fs rozpoznaje jakimś cudem, czy pliki są tworzone z
roota roota, czy z roota automatu? Ale mi się nie wydaje.