SPECS: tmpwatch.spec - trigger with banner

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 2 Lis 2004, 16:45:36 CET

On Tue, 2 Nov 2004, Tomasz Pala wrote:
> ...i przelatują przez ekran.

Masz lepszą metodę?

> A jak najpierw zainstaluję tmpwatcha?

Nie wiem jak ty, ale ja zawsze po instalacji sprawdzam konfigurację usług.
I sprawdzam ich konfigi.

"Skoro nie umiesz skonfigurować systemu to oddaj robotę kompetentnemu
adminowi" :PPPP

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost