Niezgodne z FHSem.

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Wto, 2 Lis 2004, 17:11:05 CET

On Tuesday 02 of November 2004 16:54, Michal Chruszcz wrote:
> It seems like on Tuesday 02 of November 2004 13:51, Marcin Doliński typed:

> Który z pakietów na Twojej liście ma jakieś dziwne wymagania, żeby nie
> można go było potem znowu dodać?
Stabilizacja to nie moja decyzja (ale żeby nie było, że się nie zgadzam), a
rzecznikiem prasowym havnera być nie chcę ;-) W każdym razie za około tydzień
czasu chciałbym wygenerować iso oznaczone "RC" zamiast test. Tam nie może być
takich kwiatków, że jeden pehap instaluje się do /home/services/httpd/html,
drugi do /usr/share. W aktualnej formie nie może to trafić nawet do
supported.

--
Marcin Doliński
PLD Linux Distribution