SPECS: tmpwatch.spec - rel 9 - expanded pl description - default c...

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 2 Lis 2004, 17:12:56 CET

On wtorek 02 listopad 2004 11:08, Tomasz Pala wrote:
> Jasne, może jeszcze mi wmówisz, że w defaultowej instalacji mamy quote
> dla userów na /var/tmp!? LOL

Chcesz, to sobie wmawiaj. Nigdy nie widziałem u nas za dużo

> Admini widze z waś, jak cholera. Nawet systemu nie pokonfigurujecie...

Gdyby konfiguracja pld wymagała więcej, niż niezbędne minimum, to bym pewnie
tego pld nie używał (bo musiałbym się dowiedzieć jak się konfiguruje każdą
jedną rzecz, którą instaluję). Jak zrobiłem apt-get install jakiśpakiet na
debianie na którym jest obecnie thowy builder ia64, to się przestraszyłem, bo
nagle mi wyskoczyło jakieś okienko z piętnastoma możliwościami.

> J.w. Domyślna instalacja NIC nie pilnuje. I nie mów mi o logrotate, bo
> przy defaultach mam:
>
> # du -sh /var/log
> 1.1G    /var/log

Oczywiście, że pilnuje. Ale nie pod względem rozmiaru, a starości (dobranie
rozmiaru do obciążenia serwera to już zabawa dla admina). To samo blues chce
w kwarantannie amavisowej.