SOURCES: tmpwatch.sysconfig - I don't have time for such non-impor...

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 3 Lis 2004, 01:13:14 CET

On Tue, Nov 02, 2004 at 10:58:59PM +0100, Tomasz Pala wrote:

> Po pierwsze primo, to bez instalacji antywirusa i ręcznej konfiguracji
> MTA nic OOTB nie będzie się wykrywało jako wirus czy spam.
super :)
tak więc nic się nie usunie tmpwatchem ;)

> A po drugie primo, to squid OOTB generuje tony logów.
zalezy gdzie.
na kilku maszynkach mam postawionego i uzywanego wylacznie sporadycznie
z moze kilkoma mb dziennie.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała