Gdzie wrzucać statystyki?

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 3 Lis 2004, 15:29:10 CET

On Wed, 3 Nov 2004, Tomasz Pala wrote:

> Calamaris generuje strony html, więc ja je trzymam w
> /home/services/httpd/http i wydaje mi się, że to jest dobrze.

/var/spool/mrtg ?
Dziwne, ale jakoś nie ma chyba dobrej lokalizacji do tego.

/var/lib/www ?

> Za to pliki .log z mrtg mi się tam nie podobają - je bym widział w
> /var/lib/mrtg.

/var/log/mrtg

Zobacz jak jest zrobione w wersji init mrtg. I to jest IMO koszerne
rozwiązanie....

Chyba, że chodzi ci o dane mrtg - wtedy jak najbardziej zgoda -
/var/lib/mrtg/

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost