mysql

Lukasz [DeeJay1] Jernas deejay1 w nsj.srem.pl
Nie, 7 Lis 2004, 17:38:38 CET

Dnia Sat, 6 Nov 2004 16:29:58 +0100 w e-mailu od Andrzej Augustynowicz
<andree w pld-linux.org> przeczytano:

> Zrobiłem dzisiaj upgrade mysql i oczywiscie nie dziala
> obecny mysql-4.0.21-2 aktualizowany z 4.0.21-1
>
> /etc/init.d/mysql start
> awk: line 1: runaway string constant "# mysqld.c ...
>
> MySQL can't be run. Did you initialize DB by doing `/etc/init.d/mysql
> init'?

Poprawka była umieszczona na AC-branch i puszczony rebuild z rel 3 (ZTCP
w ready był aż do czasów wersji 4.0.22-1.
Ewentualnie jeśli nie chcesz wymieniać całego mysql podmień plik
/etc/rc.d/init.d/mysql na ten spod
http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/SOURCES/mysql.init?rev=1.70.2.1
(HINT: AC-branch)

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban