[vtk-pld] literówka w description

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Nie, 7 Lis 2004, 19:50:11 CET

Mniej wiecej Sun, Nov 07, 2004 at 07:38:53PM +0100, zainteresowany Roman Werpachowski rzekl:

> Pchanie do fortunek bełkotu z irca nie służy nabijaniu się z człowieka,
> który zasłużył się dla tej dystrybucji jak mało kto, mimo wszystkich
> kontrowersji jakie się rozwinęły wokół jego osoby.

Tak samo można się krzywić na nabijanie się z MS, które to mimo
wszystkich kontrowersji mocno zasłużyło się rozwinięciu kompteryzacji na
świecie, trafieniu komputerów pod strzechy, w końcu rozwojowi linuksa
(na zasadzie zimnej wojny).

I żeby nie było - wcale nie jestem zwolenikiem vtk-pld, a raczej
pokazać, że to b. względne co jest dla kogo smaczne.

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A
%% Timeo me dubitare %%