SPECS: superkaramba.spec - pl fixes

Wto, 9 Lis 2004, 06:28:50 CET

Charles wrote:

> Właśnie mnie uprzedziłeś - mam identyczne odczucia (beee...)
> IMHO "widget" przyjęło się tłumaczyć jako "kontrolka".

Tez tak uwazam (i gdzie ja tlumaczylem tak jest).
Ale tu kierowalem sie slownikiem (bo na pewno nie "widget").

"<b>wigdet</b> widżet (mały obiekt graficzny widoczny w oknie do współpracy
użytkownika z systemem, np. przycisk, pole radiowe, suwak)"

Duży słownik Informatyczny J.Szaniawskiego, lepszego nie mam

  phone (48)(58) 347 14 61