SOURCES: wmSpaceWeather-fix.patch (NEW) - added a working URL - ch...

Roman Werpachowski rwerp w gazeta.pl
Wto, 9 Lis 2004, 20:23:55 CET

Jakub Bogusz wrote:

> ~/tmp nie zawsze istnieje i może nazywać się inaczej.
> Do tego używa się ${TMPDIR:-/tmp} - ale mktemp czy czegoś podobnego
> i tak się nie da uniknąć.

Ostatecznie zmieniłem na $TMPDIR, a jak nie ma takiej zmiennej, to /tmp.
Zmiana na mktemp pociągnęłaby za sobą przepisanie całego appleta, bo on
się składa z 2 programów, z których jeden zostawia drugiemu dane w pliku
o ustalonej nazwie.

Roman Werpachowski