suphp

Andrzej Augustynowicz andree w pld-linux.org
Śro, 10 Lis 2004, 11:03:50 CET

Dnia środa, 10 listopada 2004 10:53, Andrzej Krzysztofowicz napisał:

> Co to znaczy "blokowac usera" ?

to znaczy ze skrypt, którego właściciel, grupa jest poniżej minimalnej
wartości, nie zostanie uruchomiony i apache wyrzuci błąd

> UID/GID >= 500 nie powinny byc w ogole uzywane do celow systemowych.
> Moga one byc dostepne warunkowo, np. poprzez NIS.
zawsze można ustawić min-gid,min-uid 499 i usera na 499,499

--
Andrzej Augustynowicz
http://ds5.agh.edu.pl