perl -pi -e 's/dupa/chlup/' foo.bar

Leszek Krupiński leszek w wafel.com
Czw, 11 Lis 2004, 18:54:21 CET

On Thu, 11 Nov 2004, Jacek Konieczny wrote:

> Ostatni argument odpada dla pakietów korzystających z automake (im
> i tak perl jest potrzebny). Ale ogólnie używanie perla (czy nawet eda)
> to zaszłość historyczna, jeszcze niedawno sed nie miał opcji "-i".

Owszem, nie miał. Teraz ma :)

Jestem świadom, że dużo pakietów z tych czy innych powodów jest
zależne od perla, ale jak dla mnie sensowniej jest używać do tego
mimo wszystko seda.

--
 ____________________Silly is a state of mind, stupid is a way of life  .O.
/  Homepage: http://www.leon.w-wa.pl/          GPG Key @ keyserver.net  ..O