racer 0.5

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pią, 12 Lis 2004, 01:55:06 CET

Witam
kolejny raz zabrałem się za racer-a i próbuję go zbudować. Posunąłem się
trochę dalej niż ostatnio, ale aktualnie zatrzymałem się na:

g++ -O3   -c -o jerror.o jerror.c
jerror.c: In function `void error_exit(jpeg_common_struct*)':
jerror.c:78: error: `exit' undeclared (first use this function)
jerror.c:78: error: (Each undeclared identifier is reported only once
for each
   function it appears in.)
make[1]: *** [jerror.o] Błąd 1
make[1]: Opuszczenie katalogu
`/home/tom/rpm/BUILD/rr050src/src/libs/jpeg'
make: *** [_subdir_src/libs/jpeg] Błąd 2

Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć o co mu chodzi (ale tak w miarę
przystępnym językiem)
--
Pozdrawiam
Krystian T