Moduł weather do kadu.

Pią, 12 Lis 2004, 12:52:44 CET

Tomasz Pala wrote:

> Raczej: był przypisany do pakietu, który został usunięty w jednej sesji
> rpma, ale PRZED pakietami, które w tymże katalogu trzymały pliki.

Jezeli pakiet A-1 zawiera katalog, w ktorym trzymaja swe pliki pakiety B-1 i
C-1, a pakiet A-2 nie zawiera (i pakiety B-2 i C-2) trzymaja swoje pliki
gdzie indziej, to jedyne sensowne rozwiazanie polega na dodaniu do pakietu
A w wersji >= 2 triggerow-postun na pakiety B <= 1 i C <= 1, ktore usuna ten
katalog, jesli bedzie pusty.
Ale poniewaz to kupa roboty i zwykle stwierdza sie potrzebe _po_
zupgrejdowaniu odpowiednich pakietow, to jest juz za pozno na jakies
automatyczne manewry.

A admin moze sobie _po_ zainstalowaniu pakietu A-2 stwierdzic, ze taki
katalog doda, bo mu soe przyda do testow - i pakietowi A > 2 wtedy od niego
wara.

Mam nadzieje, ze przyjrzyscie wyjasnilem, o co mi chodzi?

  phone (48)(58) 347 14 61