SPECS: helixplayer.spec - changes by Grzegorz Grasza <grozo at

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Pią, 12 Lis 2004, 15:59:22 CET

It seems like on Friday 12 of November 2004 15:54, Paweł Sakowski typed:

> No to nie do %_docdir, ale oznaczyć jako %doc.

A drugie czasem nie implikuje pierwszego?

> OKDP program, który dostaje wtedy SIGSEGV.

Rzecz w tym, że tutaj nawet instalując bez --excludedocs to nie działa,
ponieważ pliki są, ale w _złym_ miejscu. A nawet przeniesienie tego z
odpowiednimi łatami nic nie da, ponieważ dokumentacja jest kompresowana.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery.php