SPECS: eagle-usb.spec R: hotplug

Pią, 12 Lis 2004, 17:45:21 CET

On Friday 12 of November 2004 17:33, Marcin Krzyzanowski wrote:

> eaglectrl -w
Moduły eagle same się wtedy załadują?

> ./startadsl w ktorym jest skrypcik odpalający pppd
To nie jest right way ;-)

[misiek w arm ~]$ sudo cat /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-ppp0
DEVICE=ppp0
ONBOOT=yes
PPPOA_EAGLE=yes
AUTH=no
MTU=1480
PERSIST=yes
DEFROUTE=yes
PAPNAME=xxx w neostrada.pl
PLUGIN_IFCFG_PASSWORD=yes
PASSWORD=yyy
QDISC=sfq

(wersja z PLUGIN_IFCFG_PASSWORD)

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/