perl -pi -e 's/dupa/chlup/' foo.bar

Lukasz [DeeJay1] Jernas deejay1 w nsj.srem.pl
Pią, 12 Lis 2004, 22:31:48 CET

Dnia Fri, 12 Nov 2004 22:07:23 +0100 w e-mailu od Mariusz Mazur
<mmazur w kernel.pl> przeczytano:

> Ty? Ty bez automatycznego zarządzania pamięcią, taaaaaaakiej
> biblioteki standardowej, obiektów i tych wszystkich dotNETowych
> zabawek, to byś hello worlda nie napisał!

Niech się jaka śmieciarka (czyt. garbage collector) zlituje i zakończy
ten wątek zanim pożar ogarnie go do reszty ;)

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban