bakefile.spec, package build failed

Grzegorz Grasza grozo w pawlacz.com
Nie, 14 Lis 2004, 03:09:28 CET

jeszcze jedno BR: python-devel

empy.spec też wymaga przeróbki aby sie budowało.
nie wiem czy tak ma być...
czym różni sie %{py_sitedir} od %{py_sitescriptdir} ?

python setup.py install umieszcza pliki w %{py_sitescriptdir} ...

Wszystko to po to aby zbudować wxWidgets, ale to jest jeszcze bardziej
zwalone... kompiluje sie kilka razy (nie ja uruchamiam tylko .spec tak
robi),
trwa to u mnie na athlonie 1GHz z 1G RAM już 3 godziny i nie ma zamiaru
sie zakończyć...
Jeszcze nie czuje sie na siłach żeby to samemu poprawić - może ktoś
spróbuje?