AC

havner havner w smtp.kamp.pl
Nie, 14 Lis 2004, 12:27:10 CET

On Sun, Nov 14, 2004 at 12:31:06PM +0100, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> patch nakłada się czysto na 1.8.5, dorobić ac-branch i gotowe.
> przepraszam, ale nie mogę pomóc więcej ze względu na brak czasu.

I potem po prostu rebuild tego wszystkiego? Moglbys jeszcze dac liste
paczek ktore trzeba by przebudowac? (uzywajacych py_compile, nie znam
sie totalnie na pythonie wiec nie wiem o co chodzi)

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org