AC

Nie, 14 Lis 2004, 15:09:59 CET

On Sunday 14 of November 2004 14:53, The Undefined wrote:

> ja???
> ja jedynie mogę dodać obsoletes na php5, i provides php=4.x.
> współdziałania php4 z php5 się nie podejmuję. to arekm chce żeby to
> razem działało.
Próbowałem to zwalczyć - jest tak, że współdziałają ale... nie są w stanie
załadować swoich modułów np. pcre.so - nieznane symbole itp.

Możliwe, że --enable-versioning tego nawet nie przewiduje.

Tym samym do AC obsoletes jednego na drugie (ale tylko na moduły dla apache!).
--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/