AC

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Nie, 14 Lis 2004, 17:25:01 CET

Dnia niedziela, 14 listopada 2004 13:28, havner napisał:

> http://ep09.pld-linux.org/~havner/ready

Co z cube? działa wersja skompilowana z serwerami bo jak pamietam nie dzialala
wiec z takiej paczki i tak pozytku nie ma i tak.

Co do scilab-a:

scilab-a ver 3.0 nie ma pod amd64 bo przy kompilacji robi dziwne rzeczy przy
nieskomplikowanych operacjach, trzeba jeszcze raz puscic i sprawdzić czy to
sie powtarza.

Creating html help files
/home/users/builder/rpm/BUILD/scilab-3.0/bin/scilab -l eng  \
-nwni -e "xmltohtml([],[],'html-rev.xsl');quit"
Memory fault
make[2]: *** [man] Error 139
make[2]: Leaving directory `/home/users/builder/rpm/BUILD/scilab-3.0/man/eng'
make[2]: Entering directory `/home/users/builder/rpm/BUILD/scilab-3.0/man/fr'
Creating html help files
/home/users/builder/rpm/BUILD/scilab-3.0/bin/scilab -l fr \
-nwni -e "xmltohtml([],[],'html-rev.xsl');quit"
Memory fault (...)

Chwilowo ma tez niepelne rel bo nie jestem pewny kilku rzeczy, sam uzywam
(uzywalem, bo raczej bo bez matlaba sie i tak nie obejde) do
nieskomplikowanych operacji.
Chodzi tu o pliki Makefile* Make* + libtool + configure. W 3.0 pojawiły się
one i nie wiem do czego sluzą a szukac i czytac mi sie nie chce. Jak
zauwazyłem w innych distro jak i tez w binarce z oficjalnej strony wszystkie
te pliki siedzą i maja odpowiedznie prawa 755 na libtool i configure tak ze
mozna cos z tym robic i faktycznie w jednym z demówek dostarczanych one
szukaja tych plików i sobie cos tam dobudowują (demos -> simulation ->
pierwszy od góry) z tym ze i tak sie na koncu wyklada a wyglada to tak:

Warning :redefining function: cd
         inside function: npend_build_and_load

   generate a loader file

 sh: /usr/lib/scilab-3.0/libtool: not found
(...)

NB: jesli je wszystkie wlanczyc to i wypadało by dac R: gcc.
Tak ze dalej nie wiem co z tym, 2.7 jest chyba na wszystkie arch.

Co do lirca: to przydało by sie 0.7 z HEAD do AC bo ma sporo nowosci i jest
prawie dokonczone (kosmetyka) i powinno sie zbudowac wszedzie oprócz amd64 bo
nie wspiera kernel24 (na sparc został puszczono testowo). Nie wiem tylko co z
patchem lirc-devfs.patch. Obsługa devfs została dodana w 0.7pre7 i niby ma
działać z tym ze ja tego nie przetestuje bo nie mam jak ani tego patcha nie
uaktualnie. Jak ktos sie orientuje to niech zajrzy. Wysłalem tez pytanie na
oficjalna liste lirc-a w tej sprawie.
Acha, wywalać wsparcie dla jajek 2.2 z HEAD?