Aplikacje Gtk - problemy

Roman Werpachowski rwerp w gazeta.pl
Nie, 14 Lis 2004, 20:17:08 CET

On Sun, 14 Nov 2004, havner wrote:

> SOA #1, nic mi nie cofac. Co Ci wmaker zle wyswietla?

Odpalam jakąś aplikację gtk (rox,mozilla,abiword), to miga coś
szybciutko (splash screen abiworda na przykład), a potem nie ma żadnego
okienka na ekranie. Proces aplikacji nie ginie, więc to wg mnie nie
"pad" aplikacji ale wina WindowMakera. Po przejściu do twm wszystko
działa OK, tak samo po zainstalowaniu poprzedniej wersji WM.

--
| http://www.cft.edu.pl/~roman |