AC

Lukasz [DeeJay1] Jernas deejay1 w nsj.srem.pl
Pon, 15 Lis 2004, 23:26:25 CET

Dnia Mon, 15 Nov 2004 22:54:44 +0100 w e-mailu od Rafał Dziedzic
<dziedzic w kei.pl> przeczytano:

> I dlatego psujecie cos co dzialalo?? Macie poczucie humoru :)

Kto? Grupa trzymająca władzę? To nie my, to Ci panowie z ZSRR^H^H^HATI
nie mają ochoty wypuścić sterowników kompatybilnych z w miarę
nowoczesnym oprogramowaniem. Może ktoś posiada stenogramy z tajnego
spotkania pracowników działu developerskiego ATI z devami xfree86?

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban