opengroupware.spolszczenie

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 16 Lis 2004, 00:54:50 CET

Dnia 14-11-2004, nie o godzinie 09:47 +0100, Michał Panasiewicz
napisał(a):

> projekt tłumaczenia ruszył na
>   cvs.pld-linux.org
>
> w katalogu
>
> /gnomepl/opengroupware.org-pl
>
> pliki
>
> AddressUI.strings  AdminUI.strings  LSWMail.strings  OGoProject.strings
>
>  są już częsciowo przetłumaczone, musze tylko uaktualnić reszta czeka na
> przetłumaczenie

AddressUI.strings to co było przetłumaczone już jest na CVS - czeka na
dokonczenie (troszke jeszcze zostało)

--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen   [ dot ] pl