php

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Wto, 16 Lis 2004, 20:05:42 CET

On Tue, Nov 16, 2004 at 07:52:05PM +0100, havner wrote:

> Adamg, czy conflict na php4 starczy?

Czy wystarczy ...

W tej chwili mam w systemie praktycznie pełne php4 (modulo jeden z
sybase/sybase-ct, które wzajemnie konfilktują), które nadinstalowałem na
pełne php5. Wywaliło mi konfilt na -devel (o czym wiemy), i
wyobsoletowało mi php-5.0.0. Pozostałem z bezużytecznymi (?) paczkami.

> Czy wszystkie php wymagaja common?

Nie:

(builder w chr /usr/lib/php)$ for i in *.so; do rpm -qR `rpm -qf $i` | \
	grep -q php-common; if [ $? -gt 0 ]; then echo $i; fi; done
ncurses.so
pcntl.so
readline.so
(builder w chr /usr/lib/php)$

(builder w chr /usr/lib/php4)$ for i in *.so; do rpm -qR `rpm -qf $i` | \
	grep -q php4-common; if [ $? -gt 0 ]; then echo $i; fi; done
ncurses.so
(builder w chr /usr/lib/php4)$