AC

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Wto, 16 Lis 2004, 20:50:03 CET

Dnia wtorek, 16 listopada 2004 01:38, The Undefined napisał:

> powtarza się.
> dodam że na suse też się powtarza. przynajmniej tak mówia ludzie z
> comp.cośtam.scilab jak szukałem po sieci...
> ;)
> wersja 2.7 podobno na suse pokazuje ekran startowy działała, ale po
> chwili też się wywalała. Nasza podobnież.
> [undefine w uc64 undefine]$ rpm -q scilab; scilab
> scilab-2.7-6
> [undefine w uc64 undefine]$ Memory fault
>
> moim zdaniem można dać excludearch i sprawę olać..

Nie mam juz listu z tego gdzie sie wywalilo na amd64 ale czy to nie bylo pod
koniec na tworzeniu dokumentacji?
Jesli tak to o ile dziala na amd64 (nie zalezy mi na tym bo nie mam jak
sprawdzić, pozatym z tego co napisales nie wynika to jasno) bez dokumentacji
mozna sie obejsc.

Co z tymi plikami Make itp ?
Jak odpalić te demo pierwsze demo od góry w sekcji simulation to on che sobie
cos dobudować z tym ze i tak jak mu wszystko zpakietuje to wywraca mi sie i
tak na koncu przy tym budowaniu, w innych distro bylo wszystko zpakietowane
jak leci.