php

havner havner w smtp.kamp.pl
Wto, 16 Lis 2004, 21:14:24 CET

On Tue, Nov 16, 2004 at 09:08:19PM +0100, havner wrote:
> A moze masz pomysl jak przy wsadzeniu takiego konfliktu jak zrobilem
> umozliwic obecnosc php4-devel i php-devel na builderach (tzn wywalic
> conflikt z devel, ale one common wymagaja). Ja sie juz poddaje.
> koegzystowac nie chca, obsolete to zly pomysl (ktos ma php4
> zainstalowane, robi install php-costam, co wymaga php-inne_costam,
> poldek bierze php-inne_costam z php5 - bo mu po nazwie paczki latwiej
> niz po virtualnym provides - i z php4 robi sie po zaleznosciach php5 w
> systemie, mialem tak ostatnio jak sie zagapilem)

Od biedy mozna dac conflikt na wszystkie podpaczki, a common i devel
wzajemnie obsoletowac (dla builderow). To tez chyba jakis pomysl (tylko
roboty troche)

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org