vfolders

Kamil Kosiński paladinee w o2.pl
Śro, 17 Lis 2004, 15:34:44 CET

Dnia 17-11-2004, śro o godzinie 15:15 +0100, Tomasz Pala napisał(a):
> WRACAMY? Przecież one ciągle tam są. I nic nie stoi na przeszkodzie,
Zgoda. Moje niedopatrzenie. Była jakiś czas temu dyskusja na temat tego
gdzie powinny być takie rzeczy i o ile dobrze pamiętam to wyszło na to,
że fajnie by było jakby była kategoria Office;Viewer, żeby tam takie
rzeczy wrzucać. W PLD-doc/vfolders mamy, ale na tym się kończy.

> żeby były równocześnie w kilku miejscach menu.
A jaki to ma sens?

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org