vfolders

Kamil Kosiński paladinee w o2.pl
Śro, 17 Lis 2004, 19:12:26 CET

Dnia 17-11-2004, śro o godzinie 16:37 +0100, Marcin Król napisał(a):
> Spory. Zazwyczaj pierwszy telefon usera workstacji jest "czy moze pan
> podejsc i usunac te irytujace podwojne skroty?", a po drodze slyszy sie
> komentarz ze "w winowsie to nigdy nie ma takich podwojnych" :)

Miło widzieć jakieś poparcie :) Jak dla mnie, ten temat zamknięty,
skróty będą w jednym miejscu w menu.

Druga rzecz, to jak dla mnie, ciągle nie rozwiązana sprawa z
przeglądarkami. Robimy w applnk kategorię Office:Viewer i przenosimy je
tam, czy zostawiamy je w Graphics (co dla mnie jest zupełnie
bezsensowne)? A jeśli nie Office:Viewer, to może, żeby uszczęśliwić
Tomka ;), zrobić kategorię Viewer w głównym drzewie?

Nie chcę kolejny raz pytać się na grupach, gdzie takie rzeczy powinny
być w menu, bo jest to mało ważna sprawa (a jednak mnie denerwuje), więc
proszę, o zabranie głosu przez jak największą liczbę osób, żebyśmy mogli
w końcu porozumieć się w tej sprawie i zakończyć temat raz na zawsze.

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org