vfolders

Paweł Żurowski pzurowski w pld-linux.org
Śro, 17 Lis 2004, 20:06:29 CET

Dnia 17-11-2004, śro o godzinie 16:37 +0100, Marcin Król napisał(a):

> Spory.

+1 (za wielokrotnymi wpisami) Znacznie ulatwia znalezienie pozadanej
aplikacji -- po dlugim czasie niekorzystania z menu, musialem przejrzec
cale menu w poszukiwaniu evolutiona - dla mnie naturalne, ze powinien
(tez) byc w network, a nie (tylko) w office.

> Zazwyczaj pierwszy telefon usera workstacji jest "czy moze pan
> podejsc i usunac te irytujace podwojne skroty?", a po drodze slyszy sie
> komentarz ze "w winowsie to nigdy nie ma takich podwojnych" :)

poldek -i qvwm
"i jest lepszy niz windows, bo ma animowane ikonki !!" ;) :P

pozdrawiam
-pawel

--
Pawel Zurowski