vfolders

Paweł Żurowski pzurowski w pld-linux.org
Śro, 17 Lis 2004, 22:26:58 CET

Dnia 17-11-2004, śro o godzinie 20:26 +0100, Marcin Król napisał(a):

> IMHO bezsens. Jak ktos dlugo nie korzysta, to mu powinno byc wszystko
> jedno. Jak ktos korzysta non-stop to podwojne ikony sa oglednie mowiac,
> denerwujace (i trzeba tracic czas na ich usuwanie).

a duzo jest takich aplikacji, ktore pasuja do kilku kategorii? IMO do
takich powinny pojsc glownie kobyly, np. OOo, Evo, IDE

>  Moze w takim razie
> walniemy wszystko na desktop zeby "rzadko" uzywajacy wiedzieli gdzie
> szukac?

nie wszystkie wmy maja cos takiego jak desktop, gdzie mozna wrzucac
"aktywatory" (np. xfce)

>  Jezeli juz maja byc wielokrotne pozycje w menu dla pojedynczego
> programu, to prosze o rpmtaga ktorym bedzie mozna sie ich ladnie pozbyc
> na etapie instalacji paczek.

hmm... a czy wm-y (tudziez vfmg), nie_maja/nie_moglyby_miec opcji do
przelaczania tego, tzn. w zaleznosci od flagi bierze albo wszystkie albo
pierwsza pozycje?

Panuje SOD#1, wiec jak na razie nie przeszkadza mi to na tyle, by sie
tym zajac ;) [...a nawet przeczytac specyfikacje vfolderow :P]

pozdrawiam
-pawel

p.s. a sprawa sie interesuje, gdyz ostatnio po zrobieniu portu rh->pld
pewnemu typowemu userowi, wyrazil ow user zdziwienie, ze takie rzeczy sa
tam, a nie gdzie indziej

--
Pawel Zurowski