vfolders

Paweł Żurowski pzurowski w pld-linux.org
Śro, 17 Lis 2004, 22:37:00 CET

Dnia 17-11-2004, śro o godzinie 22:00 +0100, Kamil Kosiński napisał(a):
> Ok. Żeby później nikt nie miał pretensji do mnie, że decyduję sam. Czy
> ma ktoś coś przeciwko temu, żeby zapytać się na users-pl, o to, gdzie
> użytkownicy chcą mieć takie przeglądarki?
> Moje propozycje to:
> 1. Akcesoria (Utility)
> 2. Akcesoria->Przeglądarki (Utility->Viewer)
> 3. Grafika->Przeglądarki (Graphics->Viewer)
> 4. Aplikacje biurowe->Przeglądarki (Office->Viewer)

5. dualnie: Akc->Prz + cos->Prz (np. xpdf do office-viewer, gqview
graphics->viewer) [1]

> Ma ktoś coś przeciwko? Może jakieś inne propozycje? Decyzja podjęta
> przez użytkowników, ma być ostateczną w tej kwestii, tzn chciałbym, żeby
> przeglądarki wylądowały tam, gdzie większość użytkowników będzie sobie
> tego życzyła.

IMO nie moze to byc ostateczne, gdyz 1) nie jest to reprezentatywna
grupa userow, 2) nie wiadomo co userom strzeli do glowy ;)

[1] a luserom na przeszkoleniu mozna mowic, ze to po to, by szybciej
dotrzec do danej aplikacji

pozdrawiam
-pawel

--