vfolders

Kamil Kosiński paladinee w o2.pl
Czw, 18 Lis 2004, 00:24:04 CET

Dnia 17-11-2004, śro o godzinie 23:15 +0100, Tomasz Pala napisał(a):
> ...rzekł guru.
rzekł guru. No poprostu super. Żaden ze mnie guru i dobrze o tym wiesz,
a jeśli nie wiesz, to właśnie Cię o tym informuję. A temat może być
sobie otwarty.

> Temat zamknięty, zostaje w graphics.
Oczywiście. Zostaje Graphics. Nie było rozmowy. Proszę o poprawienia
PLD-doc/vfolders.

> A ja nie proszę tylko żądam, żebyś przeczytał archiwum, bo tam już

> dostatecznie wiele osób zajęło stanowisko w TEJ sprawie.
Ciekawe. Nawet w tym jednym wątku zdania są podzielone. Ale koniec
rozmowy. Zostaje Graphics, bo Ty tak chcesz.

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org