Patch na poldka

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Czw, 18 Lis 2004, 20:29:00 CET

On Thu, Nov 18, 2004 at 08:17:09PM +0100, Tomasz Wittner wrote:
> Dlaczego dodany jako Patch13 zamiast 5?
> I czy nasza mieć politykę trzymania "opcjonalnych" patchy
> (-distver.patch w tym, konkretnym przypadku) jako ostatnich, co imo jest
> logiczne - myślę o sytuacji, w której opcjonalny PatchN tak b. ingeruje w
> kod, że patchN+1 musiałby mieć 2 wersje, w zależności od aplikowania bądź nie
> PatchN.

O.

Możesz dać namiary na jakiś dokument zawierający ustalenia odnośnie
tejże właśnie polityki? Przegrepowałem cvs::PLD-doc/ i svn::PLD-doc/,
ale nic tam takiego nie znalazłem. Tak z ciekawości, bo w gruncie rzeczy
nie jest to aż-taka-głupia-rzecz, a słyszę o niej bodaj pierwszy raz od
czasu, gdy zacząłem się bawić w 'cvs ci'.