kdebase się nie buduje

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Czw, 18 Lis 2004, 21:51:47 CET

On Thu, Nov 18, 2004 at 09:42:27PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Jak by było zrobione to byś mógł includować bez problemu, a nie możesz.

Pisałem jak powinno być, nie jak jest - niestety.

> Skąd wiesz, że nie chce? Z tego co pamiętam w następnej serii jajka mają od
> razu robić nagłówki dla userspace - było o tym na LKMLu.

Czytałeś co ankry napisał w tym wątku?

> Nikt Ci nie broni podesłać łatki poprawiającej to na lkml.

Ponownie: czy czytałeś co ankry napisał w tym wątku?

Nie czytałeś tego wątku, prawda?

--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--