kdebase się nie buduje

Pią, 19 Lis 2004, 00:43:45 CET

Michal Kochanowicz wrote:

> Mnie to przerasta... Czyli Torvalds przyznaje że .h są zepsute, ale
> odmawia przyjęcia poprawek, tak?? Jeśli tak jest w istocie to gość jest
> psychiczny i należy trzymać się zdala od tego co robi :/

Tak. Twierdzi, ze naglowki _kernela_ sa dla _kernela_, a nie dla programow
userspace.
ZTCP, kiedys odmowil z tego powodu modyfikacji nazw pol stroktury w kernelu
(kolidowaly ze slowami kluczowymi C++)

> To chyba nie tak prosto. Kernel mam w /usr/src, libc-kernel-headers jest
> w /usr/include. Jak nałożyć patcha na jedno i drugie?

Wyekstrahowac to co potrzebne i podeslac mmazurowi ?

> Potem następny problem: patch prawdopodobnie na jedno (kernel) się
> nałoży, a na lkh już nie - bo są zmodyfikowane (co IMO świadczy również
> o tym, że używając ich wprowadzam w błąd programy).
>
> Ale załóżmy że i to się w jakiś magiczny sposób uda. Przychodzi update
> lkh i co teraz? Zostaję z połatanym kernelem, nie połatanym lkh i
> kombinacja zaczyna się od nowa.
>
> Poważnie nazywacie TO "rozwiązaniem"?

A pacz modyfikuje interfejs kernela dla _userspace_ ? (syscalle itp.)
Bo jak nie, to olac roznice.

  phone (48)(58) 347 14 61