było Re: SPECS: tpop3d.spec - rel 11 - added a patch which fixes race condi...

Marcin Krzyzanowski krzak w hakore.com
Pią, 19 Lis 2004, 09:52:18 CET

Użytkownik Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> Mógłbyś nie commitować takich śmieci? Była o tym dyskusja i widać ją olałeś.
> Sprawdziłeś wersję z ftp (czyli nie wiadomo jaką), a należało sprawdzić
> wersję z HEAD.
>
> U mnie jest masa klientów z outlookami i problemu nie ma. Był kiedyś ale tak
> jak napisałem - nasz tpop3d z HEAD miał to poprawione.

wroce z tym problemem, bo cos  nadal nie działa dobrze.
myśle o tym problemie :
http://lists.beasts.org/pipermail/tpop3d-discuss/2004-May/002887.html

czy ktos tez tak ma ?

--