SOURCES: postfix-config.patch - set unknown_address_reject_code to...

Pią, 19 Lis 2004, 18:50:39 CET

On Fri, 19 Nov 2004, Tomasz Pala wrote:

> Nie wiem, po czym postfix rozróżnia 'temporary DNS error', ale pozwolę

Po tym co zwraca DNS:
NXDOMAIN - nie ma takiego adresu (to jest stale)
SERVFAIL - nie dziala nameserver (to jest tymczasowe)

> sobie zacytować kawałek dokumentacji Postfixa:
>
>    unknown_address_reject_code (default: 450)
>
>            The numerical Postfix SMTP server response code when a sender or recipient address is
>            rejected by the reject_unknown_sender_domain or reject_unknown_recipient_domain
>            restriction.
>
>            Do not change this unless you have a complete understanding of RFC 821.
>
> Tak więc opcji tej w domyślnym konfigu nie można zmieniać - to miałeś na
> myśli komentując stan psychiczny autora?

Dokladnie to, jak domeny nie ma to nie ma i lepiej zeby sie wtedy poczta
nie tlukla po kolejkach tylko od razu wrocila do nadawcy. Nie wiem co
Venema mial na mysli wstawiajac tam 450.

Janek