sap jest zepsuty

Tomek Orzechowski orzech w pld-linux.org
Sob, 20 Lis 2004, 14:09:06 CET

[20 listopad, 2004] The Undefined napisał:

>hm.. to wyglada tak, ze bazy w sapie sa w postaci binarnej i to
>32bitowo, natomiast sap wewnetrznie korzysta z long...
>skad sie wziely te bazy sapa? najprosciej bylo by je przegenerowac...
>ale jak skoro nie ma do nich "źródeł"?

Po co zmieniać bazu, skoro mogą być uniwersalne i dalej sobie leżeć w
/usr/share? Lepiej poprawić sap żeby zawsze używał zmiennych właściwego
rozmiaru, szczególnie w przypadku czytania z bazy.

Poprawka z moim patchem jest na HEAD, prośba o przetestowanie, bo
zrobiłem na ślepo. Na 32bit nic nie popsuła...

--