[builder-ac-amd64@pld-linux.org: ERRORS: rkward.spec]

The Undefined undefine w aramin.net
Nie, 21 Lis 2004, 01:30:18 CET

On Wed, Nov 17, 2004 at 01:20:10PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Listy nie dzialaly to przeoczylismy twoja poprawke.
> A co do zagladania, przyznaje sie, nie zauwazylem tego bledu.
> Natomiast:
>
> [ankry w kufel SPECS]$ poldek -U R-base
> R-base-1.9.1-4: equal version installed, skipped
> [ankry w kufel SPECS]$ ./builder bi rkward.spec
> # $Revision: 1.10 $, $Date: 2004/11/17 09:41:29 $
> rkward-0.3.0.tar.gz having proper md5sum already exists
> error: Failed build dependencies:
>         R-base >= 2.0.0 is needed by rkward-0.3.0-1
> Error: package build failed. (no more info)
>
> Nie bardzo mi sie chcialo przebudowywac...

> [...]
juz przebudowane w ready, tyle przynajmniej ile było w 1.9. Komplet
modułów za wyjątkiem bootstrap, którego nie mogę znaleźć w aktualnej
wersji dla 2.x, i z tego co widzę ostatnia wersja była w okolicach
0.iles...
Teraz wszystkie moduły są w pojedyńczych paczkach co powinno ułatwić
upgrade. Jedyny problem jest z R-contrib, którego za bardzo nie ma gdzie
wrzucić...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała