openca.spec - update i poprawki

Lukasz [DeeJay1] Jernas deejay1 w nsj.srem.pl
Nie, 21 Lis 2004, 18:43:50 CET

Dnia Sun, 21 Nov 2004 17:44:13 +0100 w e-mailu od Łukasz Gandecki
<gozda w pstryk.net> przeczytano:

> Hm? A gdzie trzeci głos na tak? :)

Sklerozę mam i nie pamiętam, czy trzeba być w CDG by udzielać poparcia,
więc jakby nie trzeba było być to +1 ode mnie...

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban