SOURCES: postfix-config.patch - set unknown_address_reject_code to...

havner havner w smtp.kamp.pl
Wto, 23 Lis 2004, 12:58:51 CET

On Tue, Nov 23, 2004 at 12:58:54PM +0100, Jan Rekorajski wrote:

> Sendmail:
> "553 Domain of sender address " $&f " does not exist"

To mi wystarczy. Kloccie sie dalej. w AC zostaje z 550.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org