pakiety *-i18n-*

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 23 Lis 2004, 23:17:57 CET

moze jakiś skrypt które wyszuka np:
dla KDE

kde[kategorie]-[nazwa_programu]-*
i z automatu postara sie zainstalować
kde[kategorie]-[nazwa_programu]-i18n-*

--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen   [ dot ] pl