Propozycja zmiany strony www.pld-linux.org

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Czw, 25 Lis 2004, 10:51:23 CET

VTAM!

On Thu, Nov 25, 2004 at 10:46:13AM +0100, Roman Werpachowski wrote:
[...]
> Nie rozumiem, podkręć jasność wypowiedzi.

Co ma wspólnego development PLD ze zbliżającą się wojną na Ukrainie?
Pozatym, skoro witryna PLD ma służyć do eksponowania swoich politycznych
poglądów, to ja poproszę o logo UPR, jako że jestem konserwatywnym
liberałem. Myślę że uporządkowanie polskiej gospodarki i pognanie od
koryta czerwonych świń które ją zarzynają (a najlepiej: likwidacja
koryta jako takiego) jest znacznie dla nas ważniejsze niż to, ilu ludzi
rozjadą w ciągu najbliższych 48 godzin czołgi na Ukrainie.

A serio: proponuję pozostawić witrynę PLD z dala od polityki.

--
Cezar Cichocki
CYBER Service