[OT]Re: Propozycja zmiany strony www.pld-linux.org

Piotr Skwarna spider.apd w poczta.fm
Czw, 25 Lis 2004, 11:48:00 CET

A skoro juz jestesmy przy znanach na stronie to czy nie warto by bylo
zmienic/usunac wpisy "Dystrybucje łatwiejsze w instalacji niż PLD to:
Mandrake <http://www.mandrakelinux.com/pl/> czy też Aurox
<http://www.aurox.org/>. a te wymagające większej znajomości zagadnień
linuksowych: Debian <http://www.debian.org/> albo Gentoo
<http://www.gentoo.pl/>"

Dlaczego ?

1. Czy ktos kiedykolwiek widzial reklame jednych distro na stronach
innych ?
2. Jesli Aurox i Mdk sa dla poczatkujaych, a Debian i Gentoo dla
zaawansowanych to dla kogo jest PLD ? Dla developerow  ? <flame>(wiem ,
wiem z zalozeniu developerzy robia ja dla siebie, ale jesli
niechcielibyscie sie nia dzielic to dla kogo jest #pldhelp pld-user@ itd
?)</flame>

--
+SzLUUG +PLUG 	http://www.linux.pl	| [Quoting Sergiusz Pawłowicz]
RLU 301329 	spider(at)linux(dot)pl 	| "głupota to straszny wirus."

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837