[OT]Re: Propozycja zmiany strony www.pld-linux.org

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Czw, 25 Lis 2004, 16:50:50 CET

It seems like on Thursday 25 of November 2004 12:02, Marek Ciesielski typed:

> [...]
>
> W sumie racja :) zrobione....

Ja jestem zdecydowanie przeciwko takiej zmianie. Po pierwsze nie jest dla
mnie żadnym argumentem fakt, że rzekomo jedne dystrybucje nie reklamują
drugich. I co z tego? To jest OS, a nie walka na śmierć i życie o każdego
dolara. A podział tych distro jest jak najbardziej poprawny. PLD nie
zalicze się jasno do żadnych z nich. PLD jest od developerów dla
developerów i to *nie* jest tematem do dyskusji.

Nalegam na cofnięcie tych zmian.

FUT: pld-discuss-pl
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery.php