SOURCES: mozilla-const_cast.patch (NEW) - new patch

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pią, 26 Lis 2004, 17:32:02 CET

Paweł Gołaszewski wrote:

> Napisać co on robi.
> To, że jest to jedna linijka wcale nie znaczy, że nie ma on dużego
> znaczenia... Z małego wycinka kodu przeważnie wiele nie wynika przy
> oglądaniu commit-loga.

W tym wypadku akurat nic więcej niż jest w wycinku nie dałbym rady
napisać...

> ...co świadczy, że nie powinieneś wogóle go dodawać, bo nie wiesz co on
> robi... ładnie...

Bez niego się nie buduje, po zaaplikowaiu takiej poprawki już tak.
Poprawka wydłubana przeze mnie z podobnego wywołania tej samej funkcji w
innym kontekscie. Lepsza taka niż żadna, nie?

> w specu _też_ powinno to być opisane. Conajmniej jaki patch został dodany,
> jeżeli jest on opisany przy commicie samego patcha.
>
> Ciężko powiązać? Jakoś nigdy nie miałem z tym jakichkolwiek problemów...
> Od tego są tagi i daty.

Ale nie tagujesz przecie każdej zmiany. Daty są, ale ich uzywania nie
nazwałbym najłatwiejszym.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa